Brio

168037-54


Trendigt och nyskapande från Brio i Osby. Brio som hotats av nedläggning har ryckt sig i kragen, skaffat en ny VD och nytt koncept. Resultatet ser lovande ut. Deras gamla klassiker som
järnvägen och taxen kombineras med nya fräscha produkter i läckra färger. Målgruppen är "medvetna föräldrar".

Överkomliga priser och flashig design, jag tror på succe. En liten tax får gärna flytta in i min bokhylla!

__________________________________________________________________________________

Foto: brio.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vicken häftig barnstol! Jag ska tipsa mina mamma- och pappakompisar.

2007-02-18 @ 21:32:20
Postat av: Vicke

Taxen har mina killar lekt mycket med:)

Postat av: Anna

Jag gillar Brio, deras leksaker är klassiska och enkla, barnen har ärvt fler saker från när vi var små, tex taxen, fungerar och fascinerar fortfarande, den har fått gå många promenader den.

2007-02-21 @ 16:55:11
URL: http://annakristina1.webblogg.se/
Postat av: Victorgunhild

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:01:40
URL: http://victorgunhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback