Konferens...

168037-71


Helgens konferens i Örebro var verkligen givande. Det var SERO som arrangerade konferans för ekonomföreningarna i Sverige. God mat, galet rolig fest och erfarenhetsutbyte stod på schemat. Som om inte detta skulle vara nog hade de bjudit in två föreläsare som var det bästa jag lyssnat på. Ingen överdrift, jag hade på både förläsningarna velat sitta kvar i timmar och lyssna.
Så får ni någonsin chansen att gå på föreläsning med Fredrik Praeston eller Michael Södermalm, passa på!

Jag skulle vilja dela med mig av några meningar som jag tycker är tänkvärda även om det borde vara självklarheter.


Only understanding doesn´t change your life. Action, thats the keyword!

Control your emotion or it will control you.

Vad som händer i livet är inte alltid det viktigaste utan hur vi väljer att reagera.


 

Något Michael Södermalm sa som inte är så upplyftande men väl så värt en tanke ibland ger mig magont. Usch och fy!


Ditt välmående är alltid bara ett telefonsamtal bort...

168037-74

Tjusig skylt hittade jag ovanför en dörr i en äldre del av skolan. ( Den går att tända. )



168037-73168037-72

För bra för att vara sant! Bumlingar på rad matchade i samma färg som taket. Övriga styrelsemedlemmer tyckte att jag var mer än lite knäpp som började hoppa och studsa av lycka när jag såg dem.
                                                                        Tjusigt Örebro!!!



Bilderna är tagna med ordförandes mobilkamera, därav kvaliteten.



 


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj har de bumlingar på universitetet!

Postat av: Rickard

Ojoj.. Du hittar då saker överallt, bra gjort Anna ;-)

2007-03-01 @ 09:26:39
URL: http://rickardhannu.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe.. Örebroooooooo e så himla bra!!!
:)
kram

2007-03-01 @ 09:57:04
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback