Tisdagstema - Nyttigt

168037-59

Hade ju nästan glömt bort att det tisdag och därmed ett nytt
tisdagstema. Denna veckan är temat nyttig och under den rubriken passar jag verkligen inte in just nu.

Nyttigt däremot är vatten. Vatten behöver man dricka mycket, särskilt om det är en varm sommardag som på bilden. Fotomodellen är världens mysigast islandshäst och heter Svalur. Med honom har jag och syrran haft två mysiga somrar. Blir lite vemodig när jag ser bilden, längesen jag såg honom nu.

Stor puss på mulen!

Kommentarer
Postat av: heidi

Hesten er ju også nyttig for sjelen och trivselen : )

Postat av: Cilla

Nämen, vilka söta bilder!
Han går där hemma och läntar efter dig så det är bara att komma och hälsa på honom när du vill när du är hemma ;-)

2007-02-20 @ 21:17:30
Postat av: Vicke

Vad vore världen utan vatten. Suverän tolkning!

2007-02-20 @ 22:52:12
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Sofie

Kul att det finns flera hästar som heter Svalur och som inte är svarta dessutom. Min Svalur är fux.

2007-02-23 @ 09:58:46
URL: http://svalurlover.blogg.se
Postat av: Charlotte

Nej men titta, där är ju vår lilla söta Svalur! Vilka söta bilder :)

2007-02-24 @ 06:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback