Härligt februarinummer

168037-27

Igår damp min favvis tidning Plaza interiör ner i brevlådan. Fick prenumerationen av mammsen i julklapp. Tack så mycket mamma! De har alltid med så hemma hos reportage. Av de tre-fyra hem de besöker varje gång är det alltid något hem så är så fint att jag skulle kunna flytta in på studs. I det här numret blev jag alldeles särskilt förtjust i ett reportage om ett kök där ägarna precis som jag älskar designklassiker från 40 till 60-talet. Massa Stig Lindberg, Charles Eames och Arne Jacobsen. Så fint så fint!

Kommentarer
Postat av: Erica

Plaza är en av mina favoriter också! :)

Postat av: Vicke

Är också ny prenumerant av Plaza och den har heltklart blivit en favvis:D

2007-01-29 @ 22:31:53
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback