Lördagsfika

söndagsfika



Nu börjar jag förstå lite hur man ska göra. Har som synes lyckats byta lite färger men är inte helt nöjd än. Kommer jag väl i och för sig aldrig bli kan jag tänka.
Idag är det en sån där riktigt härligt lugn dag. Absolut inget att plugga på eller något annat som kan ge mig dåligt samvete. Det var fest här igår så efter städning och diskning på morgonen ( som jag inte kan ta på mig äran för ) har jag bara slappat. Ringde till familjen i skåna och fick veta att de varit på TVÅ loppisar idag. Fuskigt jag har inte hittat nån här hittils.
Koppen på bilden heter
Frukost och den köpte jag med tillhörande fat på Ikea nu under jullovet, vi köpte varsin kopp jag, pojkvännen och vår inneboende vän, men jag tycket att min är finast! Kaffe och knäckemacka är kanske inte det jag helst fikat på såhär dagen efter partaj, men vi ska till affären senare och då kommer jag garanterat köpa något härligt flottigt.

Kommentarer
Postat av: Chissra

Koppen var jättefin. Gillar hela bilden. Det ser ut som en bild ur en modetidning.

Postat av: Fillan

AS bra!!! vikken kulig sida!! skriv gjärna mer
ha de

2007-01-13 @ 17:25:42
Postat av: Fillan

AS bra!!! vikken kulig sida!! skriv gjärna mer
ha de

2007-01-13 @ 17:25:42
Postat av: Sveinmolly

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-20 @ 10:47:29
URL: http://sveinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback