Lite bilder från campus

Hej hopp!
Det går verkligen ingen nöd på oss härnere även om jag och Annelie letar med ljus och lykta efter två kurser till. Vi är dock några på spåren och om Jenny på Businnesavdelningen gör sitt jobb så har vi kurser så att vi läser på heltid om någon dag. I väntan på kurserna simmar vi och solar. Tänkte bjuda på lite bilder från campus:



Hopphoppelihopp! Här är så grönt och fint, titta och njut!




Här är vår stenhårda men mycket uppskattade dubbelsäng. Vi har fortfarande inte lyckats hitta rätt dygnsrytm utan är pigga som mörtar på kvällen och går inte att få ur sängen före elva. Måste dock bli ändring på det när lektionerna börjar.



Varsin "walkincloset". Vi vågar inte stänga dörrarna då vi är rädda för att fukten ska döda våra älskade kläder. Det är dessutom ganska mysigt att kunna gå in i sin garderob.



Vi har ett enormt skrivbord där vi sitter och datornördar oss och njuter av vår AC då vi inte simmar eller går på stan eller dricker öl.



I bakgrunden ser ni vårt boende. Inte Pebes då förståss, han har det lite sunkigare, men det är rätt åt honom då han fått fyra kanonkurser som han ständigt ska skryta om... Ha!



Hoppas att allt är bra med er därhemma.
Vi tänker på er!

Massa kramar och kärlek från Anna & Annelie ♥


Kommentarer
Postat av: Micke

Schyssta bilder! Ser ut som om ni är skithögt upp i luften på bilderna då ni hoppar! Rummet verkar ju vara toppen.. :) Hoppas jag hinner se det när jag kommer ner.



puss micke

2008-08-06 @ 06:27:29
Postat av: martin

coolt, du har samma lakan som jag annelie. betyder det att jag är lika tuff som dig?

Postat av: Ingesine

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-09-30 @ 08:13:29
URL: http://ingesine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback