Reseblogg

Nu är jag i Singapore på utbytestermin sedan några dagar tillbaka. Bloggen kommer alltså att bli en liten resedagbok med bilder och små anekdoter om vad som händer och sker här nere. Nedan kommer lite bilder från första dagen + kvällen när vi anlände då vi självklart hamnade på campusets egen bar :)



Trötta men ack så lyckliga och nyanlända...



Annorlunda nattamat som annelie fångade i en hink!



Lämnar men pojkarna i två sek för ett toabesök så ser det ut så här när man hittar dem igen :)



Tjusig Annelie plus skyskrapor i bakgrunden



Merlion, någon form av nationalklenod. Återkommer när jag vet vad hans grej är men han finns lite här och där.



Slutligen lite spexande.

Nu är klockan två på natten och jag är helt död efter en underbar utflykt på en paradisö dagen till ära. Bilder därifrån kommer :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Åhhh, vad skoj att få se lite bilder!!! Skönt att höra att du har det bra! Många kramar från ett ösregnande göteborg!

2008-08-03 @ 09:51:15
Postat av: Pitten

Ni verkar ju helt klart ha det mysigt:) Mer bilder till folket!

Postat av: pB

Stackars små negerpojkar. Föresten så ska jag ha en sådan tvspelsstol när jag blir stor.

2008-08-04 @ 11:58:23
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Markada

Nice security code. Does it work?

2009-11-24 @ 12:30:38
URL: http://markada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback