Det kostar att ligga på topp

Livet som rockstjärna är inte alltid lätt. Det är fredagkväll och jag sitter hemma och tycker synd om mig själv. Alla de andra är ute och gör Singapore osäkert. Sjuk som attan och täckt med blåmärken och sönderkliade myggbett. Blåmärke på låret från bodyboarden, blåmärke på vaden från ridningen, då jag bara hade ankelhöga boots. Så här sitter jag, knaprar piller och väntar på att må bättre. Har precis köpt ett headset så dagens nöje har varit att prata med vännerna hemma på skype. Är det någon som vill prata med mig så adda mig: anna_lantz1
Mår jag lite bättre om några dagar så kanske till och med webcamen kan komma på tal :)



Jag vill verkligen bli frisk nog så att jag kan åka in och kolla in den här inredningsmässan som går av stapeln nu i helgen. Har sett fram emot den länge nu. Måste ju utnyttja att man bor i storstad och inte lilla Lule...



Har nog minsann en liten släng av hemlängtan idag...
Så, en megasuperstor kram till er alla där hemma ♥









Kommentarer
Postat av: Joseph

Hope you are feeling better Anna! I am worried when Annelie is out without you - after all, you are the really SENSIBLE one??!! Great pics as usual - I like the black and white ones sometimes.

2008-10-04 @ 21:37:47
Postat av: Schmitten

Damn... Dont take all the pills at once.. might happen bad things then!

Postat av: Peter

Sjukt läskiga tabletter. Lila och oranga... Valde de färgerna bara för att de skulle se så farliga ut som möjligt?

2008-10-07 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback