DAGENS...

♥ PLUGG: Hade vårt första "prov" idag. I form av ett quizz med femtio frågor. Imorgon har vi exam nummer två. Har fått ett case på 23 sidor inför det, så imorgon har vi en timme på oss att svara på två frågor. Gäller att ta med sig sin snabbaste skrivarhand med andra ord.



♥ OVÄNTADE:
Vi fick tillbaka två assignments som vi lämnat in tidigare under terminen. Fick A på båda! Wiiihooo, första A:na nånsin...

♥ TRÄNING: Morgonpromenad, jäkla svettigt om man får säga så!

♥ OMSTÄNDLIGA:
De stängde canteenen för tidigt! När jag kom med min Ikeamugg i högsta hugg och ville ha te så blev det nej. Då jag hade det viktiga uppdraget att även köpa mentos till min kära roomie, så blev det att knata bort till granncanteenen. Tanten gav mig en mycket konstig blick när jag förklarade att jag ville ha teet i min egen mugg. Men hey, nån gång måste man ju tänka lite på miljön med. Det omständliga i historian var iaf att ta sig genom trappor och gränder med överfull mugg kokande te. Hmm snittar 3-4 muggar te, obligatorisk kopp kaffe i skolan på det, och jag undrar varför jag inte kan somna?

♥ LYCKA:
Det långa håret, blir lika paff varje gång jag går förbi en spegel :)



♥ LÅT: Den här har gått varm idag. Familjens gamla billlåt nummero uno! Saknar att lyssna på den på högsta volym och sjunga med er... De spelade den vår första natt på Ministry of Sound. Tur det, för jag hade helt glömt bort den!





Tänker på er alla därhemma!
Miss you!
Massa kramar















Kommentarer
Postat av: Micke

Fan va duktiga ni är som smäller in två A ! Skön belöning när ni verkar ha haft det jobbigt :). Sjukt ovanligt att se dig i långt hår anna. Fin bild på min dam!

2008-09-17 @ 11:05:06
Postat av: Joseph

Anna, Personally, I think that you are the best blogger in Asia just now (constantly changing design etc etc). I think that u should have 30.000 visitors per day. I have e-mailed all my Professor colleagues at Karolinska Institutet and informed them that if they want a taste of Asia.....

So, if u get some strange comments... Also, it is now my ambition to beat Micke as best commenter!!!! So, look out. Anyway, have a great midterm break in Malaysia and Thailand - maybe you both even deserve it!!?? Best from JOSEPH

2008-09-17 @ 19:41:26
Postat av: Annelie

I love you pops! lots of love from nr 2 ;)

2008-09-17 @ 20:26:49
Postat av: Micke

Haha, game on Joseph! See, I already got +1 with this comment. ;)

2008-09-17 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback