IKEEEEEEEA!!!!!

Åh, tack så mycket Ingvar Kamprad.... Nog för att jag visste att jag ÄLSKAR IKEA, men idag blev det på ytterliggare en ny dimension. Anledningen stavas SVENSK MAT...



Vi började dagen med att boka alla biljetter inför vårt midterm-break, om två helger har vi nämligen ett lov och då ska det ut och resas minsann. När det klart hade vi ett sååå tråkigt case att lösa. Usch och blä. Lite träning på det och sen kom vi på den underbara idén att ta oss till IKEA för att äta middag. Vi har inte varit där sen första dagen.



Lovin it!



Vi kunde verkligen inte sluta stöna när vi åt :) Det var helt underbart med potatis och fet sås efter sex veckor på risdiet... Så gott!!!!! Kaffe och kauka på det, check!



Att lite mat kan göra en så lycklig?!



Jag köpte en liten kaktus till rummet, myselimys...



Vi shoppade även lite i Ikeas lilla matbutik. Så nu har vi ett litet skafferi med det nödvändigaste, kaffe, ost och snacks!

Over and out.. Kram på er därhemma!!






Kommentarer
Postat av: Schack

haha vad skulle du göra utan ost anna?

Postat av: Micke

Nice inlägg.. länge leva ikea! Blir alltid lika glad när bloggen uppdateras. :) Fin bild på gumman! I like!! Puss

2008-09-08 @ 23:09:32
Postat av: Micke

Shit vad maten såg god ut föresten, nu blev jag hungrig!!

2008-09-08 @ 23:11:53
Postat av: Åsa

Tjohooooo! Ja det blir MRT-grejen och just nu ska jag inte gå ut efter det men jag vet ju att SJÄLVKLART kommer jag gå ut... haha det är ju bara att inse. Ni kommer väl! Jag kommer inte ihåg om jag hade era nummer eller inte. I vilket fall som helst så raderade jag ALLA nummer precis. Jag skulle updatera min telefon. Och så som alltid står det att man måste göra en säkerhetskopia å bla bla, men jag har aldrig gjort sånt trams innan så varför göra det nu...? japps! Åsa i ett nötskal!!



Mitt nr är iaf 82616233



Hoppas vi ses imooooorn!! Kram kram

2008-09-09 @ 17:35:47
URL: http://asaborgo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback