Welcome to Paradize

Thailand ar minsann inte dumt alls. Vi ar nu i Krabi, Riley beach och har det hur bra som helst. Naturen har ar det sjukaste jag sett, for att inte tala om stranderna. Sitter pa ett seeegt internet sa det blir bara en snabb update.. Summan av kardemumman: Vi mar som prinsessor. Aker till Phi Phi imorgon bitti...

Massa kramar till er darhemma..

Vi har tagit maaaaangder med bilder sa nar vi kommer tillbaka till Sing sa kommer jag att bombardera er :)


Update:

Vi har nu akt vidare och befinner oss pa Phi Phi. Batresan hit var helt underbar. Satt framme i foren och glassade i tva timmar. Vi ar lite branda nu, men det var det vart for det var magiskt med alla vackra klippiga oar och det bla vattnet...

Karlek till er darhemma ♥


Update:

Nu har vi precis kommit till Phuket. Regnet oser ner, sa jag passar pa att ge mig till kanna har :)
Resan borjar ga mot sitt slut vilket ar deppigt, trivs verkligen med att bo i min ryggsack och ta dagen som den kommer. Hart plugg som vantar nar vi kommer tillbaka pa tisdag.

Mangder med kramar ♥







Kommentarer
Postat av: Micke

Aah, trist att resan börjar ta slut, hoppas ni har haft en grym midterm och kan få lite energi till sista biten i plugget sen!

Vart i phuket skall ni bo?

2008-09-28 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback