Mysigt att vara hemma

Det är minsann inte alls dumt att vara hemma i Sverige igen. Julmat, nyårsfirande och mys med de nära och kära. Enda lilla nackdelen är väl den bistra kylan. Bara för att jag sa till Annelie, så kaxigt att jag bor i Skåne och att vi minsann aldrig har det så kallt att man inte överlever i skinnjackan, har vi fått det kallare än kallast i Åhus. Minus elva, brrrr!


Mys med hundarna Schack, och spex i Görans "körabilglasögon".


Familjen och sommarstugen väntar på varmare tider...

Det nya året firades hemma hos syskonen Schack som vanligt. Mycket trevligt! Tyvärr var jag så jetlaggad att jag somnade någon timme efter tolvslaget. Innan dess hann jag dock krama gamla vännerna och ta del av allt Åhusskvaller. Det här året börjar det bli dags för en ny rutin, hej världen i Kristianstadsbladet en gång i veckan.


Gott nytt år alla bloggläsare

Nu är det alltså 2009, året då 85:orna blir 24 år. Damn it! Tiden går snabbt nu, det blir till att fortsätta att försöka göra det mesta av tiden, och se till att 2009 blir det bästa året nånsin. Det har än så länge börjat över alla förväntnigar.


It is so good to be home again with all the ones I love. I´ve spent the days with friends and family in a freezing cold Åhus. New year, and new dreams. Let´s hope that 2009 will be the best year ever!

Happy new year to all my readers!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men härligt att vara hemma :) hur blir det nu i vår? vad ska du göra? inte upp till luleå redan? eller? Och god fortsättning :) ha det bra Kram!

Postat av: Per

Fick du inte vara med mer på sista bilden? Lite "vem fan är du" känsla :)

2009-01-07 @ 17:38:18
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Anna

Var väl inte så stadig på handen när jag tog den bilden... Jag tycker att det är latjo att det ser ut som att året var 1836.

2009-01-08 @ 13:44:27
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback