HM HOME

Kikade in på HM:s webbshop igår, så mycket fint! Blev riktigt köpsugen.



























Nyårsmiddag:

Finfint med leopardservetter i tyg och paljettlöpare. Vilken toppendukning för en glamourfylld nyårafton med vännerna. Gillar verkligen stylingen med alla de guldiga ljusen. Här hade min nya fina lampa FL/Y från Kartell passat som handen i handsken.




Badrum:
Funderar starkt på att låta duschdraperier med Cassandra Rhodins fina illustration få ta över Bob Marleys plats bakom tvn. Är riktigt förtjust i det här badrummet, rosa, svart och djurmönstrat. Grrrr! Passar väl tyvärr inte så bra med nuvarande badrummets ljusrosa/aprikosa plastväggar.

Hade badrummet varit mitt hade jag matchat med Kartells vägglampa E´ovanför spegeln.





Sovrum:
Ser ju helt fantastiskt mysigt ut att få sova nästan i det fria under massa mysigt dun. En Kartell Bourgie bredvid med dimmer och mysfaktorn är total...

 


Skärmdump från hm.se

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är sugen på leopardhanddukarna, så fina! och örngotten med tjejen på, såg du det? Kram

2009-11-16 @ 21:38:16
Postat av: matilda

jaa den är ju galen med grym! man gillar den mer och mer för varje gång ;P

Postat av: stina

duschdraperiet är så himmla fint!! det första jag tänkte var att man kanske skulle kunna göra en stor tavla av det.

idag har jag julpyntat lite:) satt upp pappersstjärna i fönstret, lite tidigt ganske men så fint ljus. kram

2009-11-17 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback