Borta bra men skönt att vara hemma igen...

168037-96

Det har då inte varit mycket aktivitet här inte. Jag har då bara varit ute och flängt. Igårnatt kom jag hem från ett litet äventyr på Kebnekaise, hade precis hunnit packa upp väskan sen förra resan. Nu ska jag vara hemma ett tag och ta tag i de där studierna som pockar på uppmärksamhet. Har även hunnit fotografera en del och skaffat en ny version av photoshop så nu ska det bli ordning med uppdateringar här med.
Nu ska jag surfa runt på mina favvisbloggar och kolla på inredningsprogram på tv. Det är roligt att vara ute och fara men det är minsann inte så dumt med en skön hemmakväll heller. Bildkollaget är från gymnasiekompisens Linas lägenhet. Hälsade på henne när jag var i Uppsala förra helgen.. jättegullig lägenhet med söt katt i centrum :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du är tillbaka! Sött collage, jag hade också velat ha ett rosa badrum igen :) Hoppas du haft det bra på dina äventyr!

Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Älskar katter, vad spännande det lät med Kebnekaise... en anan har sett Fristadstorget som vanligt på väg till jobbet :)

2007-04-03 @ 03:32:24
URL: http://roomservice.blogg.se
Postat av: Lina H

Hihi, tyckte väl jag kände igen de där fotona. Så kul att ni va här! Hoppas du också tyckte det! Massa kramisar

2007-04-03 @ 07:55:15
Postat av: Dochomeschool

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-04-21 @ 08:50:30
URL: http://dochomeschool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback