Krigsfångar?

168037-137

Nejdå, det är bara mina roomisar som odlat varsin ståtligt blond mustasch. Så fort jag klagar på sticksighet hos pojkvännen så förklarar han mustaschens varande med att han stödjer prostatacancer. SAY WHAT?
Det ska tydligen vara stort i hela Sverige med mustasch och att bära mustasch är tydligen samma sak som att ha ett rosa band för oss tjejer. Kan detta verkligen stämma?
Det är faktiskt ovanligt många mustaschprydda läppar på universitetet just nu, hur ser det ut i övriga Sverige? Har mustaschen tagit över där med?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Näää hua.. mustasch är SÅ fult!!

Kikar bara in och hoppas du har en trevlig valborgsmässoafton!!
Kramen!!

Postat av: Lina H

Hahhaha, vilka stollar!

2007-05-01 @ 11:13:25
Postat av: stina

haha nu vet du hur jag har det
hälsa att karl tyckte det var jätte snyggt

2007-05-02 @ 12:13:40
Postat av: art[e]fact

Jo, ganska mycket mustascher... men min pojkvän har inte gått så långt att han odlar själv, utan skickade ett sms och skänkte 50 kr till kampen och så fick han en fin mustasch att pryda bakgrunden med på sin mobil istället :)

2007-05-04 @ 09:13:13
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback