Trevlig valborg

Valborg idag! Har dagen till ära burit ner alla vinterkläder till förrådet. Mycket duktigt.
Resten av dagen ska ägnas åt roligare aktiviteter såsom brännboll, grillning, öldrickande och slutligen titta på melody club som spelar på kåren.

Imorgon är det 1:a maj och det har äntligen gått en månad vilket betyder att jag kan frossa i godsaker igen, passar väldigt bra då det är fest ikväll! Jag ska definitivt köpa geisha, chips och eventuellt baka nåt gott, om jag har energin.
Imorgon passar även syrran på att fylla 20, tråkigt att vara här uppe istället för där nere med henne.
Jag firar även 57 månader med pojken♥, väl värt att notera!

168037-136

Om jag inte av nån konstig anledning börjar kränga godis ikväll betyder det att jag klarat vadet med mig själv och kan köpa den efterlängtade Josef Frankväskan när jag åker till Stockholm, LOVELY!

image105

TREVLIG VALBORG ALLIHOPA, EVERYBODY!

Kommentarer
Postat av: E

Åh, den väskan är så fin! Grattis till att du klarade vadet :)

Postat av: Lilla My

Det är ju i kväll vinterkläderna brukar behöcas.Meb det är klart med brännboll och allt annat så håller du dig nog varm.Trevlig valborg.

2007-04-30 @ 21:46:38
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Ibrahimtindra

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2009-01-13 @ 16:35:21
URL: http://www.enequist.dk/ibrahimtindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback