Första sovrummet klart!

168037-15

Min duktiga pojkvän sätter upp henkes fondtapet. Bort med det gamla fula och in med det nya fina! Förutom duktig pojkvän och rumskamrat var det två andra som hjälpte oss under helgen. Stort tack!

168037-16

Så här fint bled resultatet. Ett riktigt grabbrum tycker jag. Tapeterna vi satt upp är båda från
Ecotapeter den ljusgråa tapeten kommer från kollektionen Decorama och den häftiga fondväggen kommer från Artistkollektionen.

Vårt sovrum är inte riktigt färdigt. Vi väntar på en fondtapet som är beställtd, men inte kommit till butiken än. Tre väggar färdiga och en kvar betyder sova i vardagrsummet några dagar till. Men den som väntar på nåt fint...

Kommentarer
Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Oj, vad otroligt jättesnyggt måste jag säga :)
Gud vad spännande detta blir :)
!

Postat av: Lena

Tapeterna från Eco är faktiskt väldigt snygga! Har själv bara tapeter därifrån.

2008-01-23 @ 21:57:41
Postat av: therre

Kul med en norrlänning, och inredningsblogg. Här ska jag fortsätta läsa!

2008-03-16 @ 09:21:44
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback