Utmaning

Jag har blivit utmanad av både Tina och Lisa. Här kommer därför lite udda fakta om mig. 
 
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker
om sig själv. Den som blir "tagen" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och
samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och
gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar
i deras bloggar så de vet att de är "tagna", och att de ska läsa ens egna blogg för
mer information.

♥  Jag har önskat mig en hundvalp varje födelsedag och jul sedan jag var sju år. Jag gör det fortfarande.         
 
♥  Jag och bästisen fick en dag den briljanta ide´n att klä ut oss till killar och åka runt i byn och busvissla på tjejer. När vi åkte hem till en tjejkompis för att hälsa på och visa hur coola vi var som killar låste hon in oss på toaletten så att inte hennes storebror skulle se oss.  

♥  Jag är extremt rädd för ormar. Klarar inte ens av att se dem på bild. Häromdagen trillade jag av stolen när det plötsligt dök upp en sjukt stor äcklig orm på kompisens datorskärm. Usch och fy! 

♥  Jag och pojkvännen har känt varandra sedan vi var tretton. Vi har umgåtts sedan dess och haft så mycket skoj ihop. Det var han som fick mig att prova på att röka när jag var fjorton. Idag skyr vi båda cigaretter. 

♥  När jag och ovannämnda pojkvän bodde och jobbade i Österrike förra året hade vi lite problem med komposten. Det började med att vi ?glömde? bort den i två veckor. När vi sen skulle tömma den två veckor senare hade allt förvandlats till ett blått pulver som luktade vidrigt. Vi fick sanera hela lägenheten för att bli kvitt doften. Nu kan man tro att vi lärt oss en läxa, men icke. Det råder än idag delade meningar om vem som skulle tömma den jäkla komposten. Det blev inte gjort iaf. När vi skulle åka hem hade komposten stått otömd i nästan två månader. Av någon anledning skulle JAG tömma den. Aldrig i livet tänkte jag. Istället tog jag hela komposthinken och gick iväg med den till stormarknadens parkering där lämnade jag den åt sitt öde. Hoppas att ingen lyfte på locket!
Idag tömmer vi komposten åtminstone två gånger i veckan. 

♥  Jag pluggar ni ekonomi på Luleå tekniska universitet med sikte på att om en hel massa på bli revisor. Det var dock inte självklart vad jag skulle läsa, jag har under åren velat bli bonde, mäklare, informatör, psykolog, agronom och modell. Jag har sökt in på flera av dess utbildningar men inte tagit steget att börja. Tur det för jag stormtrivs med min utbildning.

Jag skickar vidare utmaningen till:
Bästisen
Vicke

Mönstermonstret
Donna
Erica
Art[e]fact
 

Kommentarer
Postat av: tina

Kul att du antog utmaningen!! Kul läsning!! Hoppas att du får den där hundvalpen nångång.....
kram Tina:)

Postat av: Sandra

Jag har antagit din utmaning;)!

2007-03-07 @ 14:47:54
URL: http://www.smc.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har antagit din utmaning! :)

2007-03-07 @ 16:52:08
Postat av: Vicke

Kul läsning och även jag har antagit din utmaning!

2007-03-07 @ 23:30:10
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Frida

Åh det är så kul att läsa alla dessa utmaningar :) Hoppas du får en riktigt trevlig helg!

2007-03-09 @ 12:00:28
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: cleo

Min syster önskade sig varje jul och födelsedag en häst, papper och penna. Det var det som fanns att välja mellan på hennes önskelista. Men nu, när hon är vuxen och gör som hon själv vill, har hon 2 hästar (1 1/2 egentligen,för halva hästen är mina barns...)2 hundar och en katt! :-)

2007-03-09 @ 14:07:54
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Kix

Kul läsning!
Trevlig helg!

2007-03-10 @ 00:56:39
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback