Bakisdag igen!?

Men hur gick det här till. Vi är återigen massa bakfulla sen gårdagen då det tydligen blev utgång igen. Var inte alls något planerat utan vi åkte mest bara in till stan och så råkade det bli en utgång av lite annat slag än vi tänkt oss. Inte för att vi klagar. Det var egentligen tänkt att vi skulle åka till Malaysia den här helgen, men allt var fullbokat. För att trösta oss lite åker vi tillbaka till singapores egen badö Sentosa imorgon för att grillas lite. Glömde tyvärr kameran hemma igår så inga roliga partypics att göra er avundsjuka med den här gången (heller?).

Här nedan planeras vår inställda resa för fullt:





Ett litet bakisdamp som sig bör...



Den här fina utsikten hade jag alldeles nyss när jag besökte toaletten. Det är verkligen vackert härnere.

Massa bakiskramar från Anna & Annelie ♥



Vi är fortfarande lite ledsna att ni inte skriver nåt roligt till oss när ni kikar in här, SKÄRPNING VA!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!

Jag har inte hört av er idag? Vart har ni varit? :) Sjukt mörka moln ovanför mitt hus idag, kommer nog bli riktigt ruskväder. Har föresten köpt sånt här kort så ja kan ringa annelie, men vill inte funka! damn. Puss och kram

2008-08-09 @ 17:00:00
Postat av: Lina H

Heeej Annski! Upptäckte att din blogg hade återupsstått idag! Kulkul! Ni verkar ju ha det alldeles toppen. Själv är jag på besök hos päronen och passade på att träffa brudarna i stan igår, det blev skojskoj! Kul att läsa om dina äventyr, kommer titta in fler gånger! Ha det toppen, kram Lina

2008-08-09 @ 17:21:23
Postat av: Kamilla

Hej! vad mysigt ni ser ut att ha det :) Här är bara kallt. Fin headerm också =) Kraam

Postat av: Cecilia (Nordea)

Hej på er!

Fick blogg-adressen av Niclas, vi här i Boden jobbar vidare :)

Ni ser ut att ha det hur bra som helst! Galet roligt att titta på era bilder eftersom jag var precis där för två år sedan! Men ert rum ser mycket fräschare ut än det vi fick. :)

Ni har väl inte missat Ladies Night på Dbl-O? Onsdagar..fri dryck till tjejer...



Hoppas det löser sig med kurserna!



Ha det så bra och njuuut!

Time flies!

2008-08-12 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback