Pluggisch Behindiz

Usch och fy, vad vi var bakfulla igår. Eller jag var iaf...
Trots detta var vi väldigt produktiva och förberedde alla våra uppgifter inför vår stora redovisning på fredag. Fyrtio minuters presentation i Financial management.



Mitt i allt plugg blev vi hungriga, Annelie passade på att göra sin bästa Olsenssisterswalk...



Vi sa hej till våra fiskbuddies...



Tokigt bakfull/smakfull jag. Kolla så fint campus är! Grönt är skönt!



Näringsrik lunch som sig bör på bakfyllan.




Senare på kvällen fick jag extremt tråkigt och flätade håret på Annelie och Max. Somnade innan tio i en casebook och vaknade idag klockan nio. Rekord i antal sovtimmar sen vi kom hit.

Stor kram på er alla därhemma ♥


Kommentarer
Postat av: MickeMicke

Shit vad blond du har blivit! Fint!

Haha, snygga uppsättningar också...

Mcdonalds saves the day alltså. :)

Saknar er! (mest den ena)

2008-08-31 @ 22:22:45
Postat av: Joseph

Anna, Personally, I think that you are the best blogger in Asia just now (constantly changing design etc etc). I think that u should have 30.000 visitors per day. I have e-mailed all my Professor colleagues at Karolinska Institutet and informed them that if they want a taste of Asia.....

So, if u get some strange comments... Also, it is now my ambition to beat Micke as best commenter!!!! So, look out. Anyway, have a great midterm break in Malaysia and Thailand - maybe you both even deserve it!!?? Best from JOSEPH

2008-09-17 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback