Wakeboard!

I lördags så var det wakeboardpremiär för mig och Annelie. Killarna var med såklart, men de hade lite vana sen tidigare.
Jag och Annelie fick låna boardshorts av PB vilket gjorde att vi kom i en bra och inte minst coool stämning. Till Eriks stora förtjusning var vi ute i båten så länge att havet fick nyttjas som toalett. You do the math!



Så redo för wakeboard!



Ingen strålande sol direkt :(



Wakeboardhunken Erik!



Annelie var sjukt proffsig, kom upp första gången och alla andra gånger med för den delen.



Att någon lyckades knäppa en bild på mig när jag står upp är något av ett mysterium då sekunderna som det inträffade var ytterst lätträknade.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym du är babe! Ser riktigt snabb ut på brädan ;) gillar den grå t-shirten, riktigt fin! Du får lära mig köra wakeboard sen, så kör vi på gotland nästa sommar.

2008-08-24 @ 20:25:36
Postat av: Gulo

Kul att ha tre par shorts med kiss i...

Postat av: Gulo

Kul att ha tre par shorts med kiss i...

2008-08-25 @ 08:18:29
URL: http://pebes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback