Daligt med uppdatering

Det gar inte sa bra att fa upp bilder minsann. Sist jag hade med datorn pa ett cafe funkade inte blogg.se, och idag nar jag laddat med usb pa ett internetplejs sa har de inget usbuttag. Seg deg pa det. I vantan pa att jag overlistar tekniken sa kika in pa Pontus blogg for manga fina bilder (som vanligt)...

Vi har det iaf fortfarande bra har, vi springer standigt pa folk som vi kanner hemifran vilket ar lite roligt. Sa extremt mkt svenskar har! Ovantat! Igar surfade vi pa eftermiddagen och det var verkligen helt stort skoj! Trodde inte att jag skulle bli sa biten sa snabbt, men gud vad skoj det var! Idag ar jag lite morbultad men imorgon blir det pa det igen.

Hoppas att allt ar bra med er darhemma, tanker pa er!
Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback