Kulturlördag

Idag har tre.consulting varit och representerat på ett kulturevenemang. Kulturgården i Gammelstads kyrkby hade invigning och Josefins band Vikta fåglar stod för underhållningen.

Dagen till ära var det strålande sol, så efter avslutad konsert gick vi en liten sväng runt kyrkbyn. Så mysigt så! Vi besökte en lanthandel, storstugan (1800-tals hus med bevarad inredning) samt ett kafé. Bra lördag med andra ord.


Nu sitter jag och Annelie och laddar inför sushi på stan, i bästa Singaporeanda. Mums!


Får se om det blir lika romantiskt idag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vilken mysig dag!! Hoppas det blir gott med sushi. Du har en likadan skjorta som Martin, jag måste nog låna den nån dag nu när jag såg hur snygg du var i den ;) Nu ska jag svida om till Cher...



Puss till dig goding!

2009-02-28 @ 19:02:43
Postat av: kamilla

Allt är bra i gbg! Hur är det i luleå? Härligt att solbrännan sitter kvar på dig :) hade inte varit hrlt fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback