tre.consulting


Liten update om de däringa studierna. Läser min sjätte termin på ekonomprogrammet och har valt inriktiningen redovisning och styrning. Är hittils mer än nöjd med  mitt val. Den här läsperioden läser vi kurser på c-nivå, redovisningsteori och speciella redovisningsproblem 15p och ekonomistyrning 15p. Bra kurser, bra lärara och en ruskigt trevlig grupp. Kör på samma gruppkonstellation i båda kurserna och går under namnet tre.consulting - den bästa lösningen är inte en utan tre. Känns mycket bra med plugget nu, säkert mycket tack vare supergruppen, även om det säkert också påverkar att A-team körde ett lulebreak i höstas. I april blir det c-uppsats för hela slanten, ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, som jag har förstått det så antingen hatar man eller älskar att skriva uppsats. Jag hoppas verkligen att både jag och Annelie ska finna det roande och utmanande. Om inte får vi jobba fram ett belöningssystem av något slag.

Kommentarer
Postat av: Micke

Dåligt med uppdatering! :)

2009-02-24 @ 11:08:34
Postat av: Anonym

Håller med...bättre var det när Anna glassa i solen..

2009-02-25 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback