Vad händer i Lule?

En liten update kring vad jag har haft för mig....



Tacokväll är alltid mums!


Utflyktsdagen var Calles påhitt. Han kom och hämtade mig och Niclas en söndagmorgon efter en utekväll på kåren. Han hade dock haft en lugn kväll och var fylld av energi. Vi skulle göra något roligt, men utbudet i Lule en söndag är minst sagt begränsat. Blev pizza i bilen och spana på alla hurtiga som var ute på isen. Kaffe och wienerbröd på det.

Söndagar is the shit!






Även här var det brist på sysselsättnig. Lördag eftermiddag, jag och Niclas var de enda som dök upp på träningen. Så, i tio minus cyklade vi till Storheden. Maxat!


Veckans bästa: Hello saferide på Kulturens hus!!!!!!!!!!


Varit slö med uppdateringen på sistone, men så kan det vara. Har mer bilder som kommer upp så fort jag får lite photoshop tid igen :) Får många frågor om hur kallt det är här.

Mange: Fingrar förfryses så snart de inte förvaras innanför lås och bom, dvs vantar.
Max: Man kan frysa ihjäl när man går hem från kåren.

Slutligen: Kvällens temperatur: Minus tjugo sjuka grader!

Massa kärlek från kalla norr ♥



Kommentarer
Postat av: Mankii

Oooohh, e d så kallt.. när ska det bli varmt så man vågar sig dit??? Håller på avliva av köldskador här nere i mitten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback