Hybris?

I måndags vara det premiär för årets första joggingrunda utomhus. I senaste numret av Topp Hälsa fanns ett schema på fyra veckor som ska leda fram till en god joggingform. Jag har rivit ut det och satt upp det på kylskåpet. Det fanns tre nivåer att välja på, grundat på hur mycket man tidigare sprungit. Jag har valt mellannivån "motionären" och Niclas får springa på den högsta nivån "löparesset". Rättvist och bra tycker jag. Efter första löppasset har jag redan börjat drömma om att ställa upp i ett triatlon i sommar. Kanske tjejmilen till hösten? Jag menar jag har ju spungit en hel gång, klart att jag snart kommer att vara i en helt sjukt bra form, redo för diverse utmaningar.

Så här kommer jag bergis att se ut till sommaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback