Liten bildupdate

Bloggen har legat i träda några veckor. Shame on me! Här kommer en liten uppdatering.



Niclar har varit på föreningfest med sportigt tema. Mina träningstajts och pappas gamla tennisshorts och tröja matchades med de coola runda rayban brillsen.



Samma kväll hade jag grillmys i goda vänners lag.



Här knäppte jag av en bild efter grusfesten precis innan vi skulle till kåren. Det ser ut att vara lite dimmigt.



En kväll när sötsuget blev för stort bakade jag några gamla hederliga chokladbollar.



Det har varit fint väder senaste veckan. Synd att jag varit inomhus i Boden mån-fre. Men men, förra helgen var det mys på filt i solen för hela slanten. Köksradion följde glatt med ut efter instoppning av inte mindre en 6!!! batterier.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback